Rise and shine!

Morning bitches! Ytterst tidigt ja vet! Tänk vad jag står ut med för Fröken.S.. ;)

Jag hade skrivit värsta inlägget igår, klickade dock fel för att saker sitter på fel plats när man använder Mozilla, så allt försvann -.- vilket ledde till extrem aggression och jag sket i allt. Sånt får ni stå ut med!
Jag sitter nu halv fixad och halvdan , dricker mina C vitaminer och skall strax borsta tänderna och bege mig ut till bussjäveln som ska ta mig till skolan...
På tal om bussar är dom nu Dagens Kiss!

Bussar... dom håller aldrig tiden, är med andra ord alltid sena! Dom är för kalla, golven är fyllda med snö modd och slask, sätena är sönder och går aldrig ställa in så man sitter bekvämt. Det är OFTA  det ligger en gammal stinkande ölburk just där det finns ett ledigt säte.. och vem som helst får åka buss. Vilket enligt min åsikt är något av en katastrof!  Det borde finnas någon form av lag att skall man vistas ute bland folk, särskillt på bussar och restauranger är det OBLIGATORISKT att sköta sin hygien! Jag blir såå äcklad av folk i princip varenda dag. Någon går förbi i en jacka som ser ut som den varit med i 70 år, heller tydligen inte tvättad på 70 år. Bara lukten av dom gör ju att man blir åksjuk och vill gå av. Eller tappar aptiten man just haft på restaurang...
En genomsnittlig dusch tar 4 minuter! Lägg den förbannade tiden och ta en jävla dusch!

Jag har för att förhindra att folk pest smitta och äckliga bakterier förs över till mig har jag inhandlat descifiserings gele och handservetter så jag kan hålla mig ren. Om man nu skulle behöva ta i något allmänt räcke eller liknande för att inte trilla av bussen.. så descifiserar jagh direkt händerna efteråt! Ytterst äckligt annars..

Well, blir en outfit bild och Makeoftheday bild i eftermiddag!

Dagsplanen är ju fira Sanna som fyller 20 idag! GRATTIS! Love systemet åldern liksom.

Off till bussen, see ya :*

XoXo / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0