P´s premiär inlägg!

Idag är det allas lyckodag! Ni ska precis få njuta av P´s premiär inlägg i S.O.PModes historia!

Datumet visar den 22/2 år 2010. Jag själv är för närvarande strandad i ett extremt snöigt och fruset Gränna City! Snön når mig upp till knäna + lite till och det är härliga 20 minusgrader. De e så man bara njuter -.- *Not*

Längtar extremt efter våren! Speciellt alla underbara vårkläder och SKOR!!! Både jag och S har en liiiten skofetish och har tillochmed trotsat snön denna vinter och haft öppna klackar på trots is och snö ;) TRUE FASHION DIVAS <3

Denna måndag har mestadels bestått av möte och ärenden med mor min! allting gick enligt planen och har även hunnit pressa in lite vinterlek med lillasyster och hästar!  lite kravlös barnalek i mängder med snö får väl vem som helst på bra humör!

Outfit bild kommer tyvärr saknas idag! Men bar iallafall :

*svarta halvlack legging från BikBok
*svart linne från Gina
*Aprikos färgad ursöt kofta från Gina
*Grå kofta från Gina
*armlös stickad lång väst från H&M

kommer finnas outfit bilder hedanefter :) Även Make of the Day om det hinns med!


Vi kommer dock bespara er nöjet att se våra outfit&make of the day bilder då dåliga dagar infaller ;)

Kan va så att vi inte alltid är snyggast i Jönköping? Naaaaa, corse vi are ;)

Well, mitt första inlägg är nu skrivet och hedanefter följer täta everyday inlägg! Denna veckan med mycket party och glamour, just the way we like it ;)

Njut av kvällen bitches!

Xo Xo / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0