Mer snö?

Ursäkta, men var det inte jag som gav dagens slickade hundkiss till snön igår? Jo, tror som fan att det var det. Försvann snön? Nej. Kom det mer? JA! Jag tvivlar nu starkt på att väderguden existerar.

Jag tänkte faktiskt med detta inlägg prsentera SoPmodes första dagens hiss! Med lite negativtet i början avslutar vi fint meden hiss då istället!

DAGENS HISS

Ja, vad tror ni jag ska hissa? En gissning? En vild gissning, någon? Okej, jag avslöjar, ser på er att ni är riktigt nyfikna. Dagens hiss är hundar! Vem är mer lycklig när man kommer hem? Ingen. Vem gör dig säkrare på natten än din/dina hund/ar? Ingen! Sitter för skrivande hand med en ful liten hund i mitt knä som sprider sin andedräkt.. Eh, förlåt, kärlek ska det vara! Den andra hunden ligger givetvis och sover. En riktigt dålig hiss enligt vissa, men enligt mig är den bra att inleda bloggen med! Så nu vet ni även att vi är emot pälsindustrin. Päls är mord, eller?




Vackra varelser det där :)

Kvällen kan bjuda på ett till inlägg, ett debutinlägg från P. Håll tummarna män och kvinnor!
Hola amigos! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0