Äntligen har Sverige fått en ordentlig modeblogg!

Efter mycket tänkande fram och tillbaka på om vi ska starta en sån här fantastisk blogg så blev svaret Ja. Presentation kan väl kännas onödig, men för att ni ska få lära känna oss ändå in till benstommen och lite till så kör vi på en ändå!

S:et i sopmode står självklart för Sanna. Sanna är en ung kvinna, äldre tjej eller mycket extremt ung tant (hur ni nu vill se det) som är född 1990. Bor i en stad som blommar till liv på sommaren, men på vintern hittar vi mest fastfrusna lik i sjön. Tragiskt, men mycket sant. Ingen pappas flicka är jag heller för den delen, men jag gillar Ior. Det är alltid något att prata om på förfesten! Har långt brunt hår och mina blåa ögon att skryta med.

P:et står för Petra, ganska givet, eller hur? Jag får stå för hennes beskrivning tills vidare då det är jag som fått äran att starta bloggen. Nästa inlägg kan hon få beskriva mig! Petra är ett litet flickebarn som är född 1991, så jämfört med mig är hon alltså ganska liten! Hon är knappt torr bakom öronen, men ändå helt okej. Hon har lockigt hår som är supertufft när hon tvättat det, och så kallade "kuksugar-kinder". Dessa kinder har inte kommit till på det viset som ni kanske tror, utan hon har lyxen att födas fram med gudomliga drag! Hon bor utanför en ö, hur man får ihop det kan ni klura på ett tag. Hon har leende guldbruna ögon och brunt hår som mig!

Sanna och Petra är som piff och puff, ying och yang och som... ja, ni fattar galoppen.
Våran blogg kommer handla om våran fantastiska vardag, festande, sextips, dagens slickade hundkiss, dagens hiss och mycket mer! Kissie borde känna sig hotad. Här har vi Sanna med äkta D-kupor och Petra som är naturligt smal och snygg! No operations are needed to get to the top!
Hola amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0