Fröken Droger!

MMMMMM vintern är ju föör underbar!

en stor dos ironi!


Snygg som jag va idag efter att ha stressat hela morgonen, lägger snyggjag en snyggbell på knullisen! Resultatet blev ännu mer ryggvärk i min snygga rygg och lite grann i min snyggafot! Älskvärd början på en älskvärd helg -.-

Kan va så att jag som taggade till tusen för en otroligt härlig afton i JÖNKÖPING CITY med Glammiga snygga vänner!  Rose´ och Cava för hela lönen liksom!
Party outfiten va ju kirrad, dock inte shoesen. Varenda par skor blir ju total ruined i snön! Får ju inte ske!

för att trösta mig själv knarkar jag Tradolan nu :) Mums! Blir fler till kvällen, förhoppningsvis mixat i en drink ;)

Ska väl fixa naglarna lite - blir svarta, toppmodernt!
Lägga en facemask och blir ytterst fräsh!

Blir outfit bild och Makeoftoday lite senare!

Yours , Miss P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0