Friday night lights

Hola!
Sitter just nu och smuttar (läs: klunkar) vin för att komma in i rätt mood. Partymusiken är på och jag taggar. Idag är det fredag för er som inte visste det, och det lär vara fint folk ute. Har hört att Jkpg är nya Sthlm, så alla brats kommer tråna efter mig och min bootylicious kropp ikväll. Tänkte vara snäll mot er 473 läsare och slänga in en bild på mig, men kom fram till att jag inte är snäll. Aldrig någonsin.

Mitt hår är nyfärgat, sminket ligger där det ska + lite till, och mina handleder pryds av exklusiva armband. Jag kommer vara snygg, oh så snygg. Jag älskar mig själv ;)

Jävligt meningslöst inlägg, men ville bara berätta hur snygg jag är.. Fy fan. Sååååå snygg.

Hola amigos! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0